Welke weerprogramma gebruiken ze voor tornado's te jagen?.

Toegevoegd na 9 minuten:
Net als de storm chasers van Discovery channel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat doe je in elk buienradar- sites door op de optie: 'bliksem' te klikken en dan krijg je hetzelfde weerplaatje met alle inslagen. Simpel, dat komt namelijk omdat orkanen en tornado's altijd elektrisch gaan met verticale vuurvlammen. Op Discovery is vaak het programma 'Stormchasers' te zien en dan zie je het ook.
Niet voor niets loeien dan de sirenes wan sommige bliksemvlammen kunnen wel 3 seconden lang op 1 punt blijven staan brrr...
Amerikaanse kinderen weten dat natuurlijk wel, maar hier in NL weten kinderen hier niets van omdat het in lesboeken vaak ontbreekt.