Als ik een felle lamp in de badkamer bij mijn gexicht zet of kijk dan heb ik allemaal mini mini bultjes?

EN beetje rode vlekken soms en puistjes, maar bestaan er mensen die echt een gladde mooie huid hebben zonder ál die dingen.

WAT is een goede DAGCREME?

sorry voor al de vragen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vragen zijn er om hier gesteld te worden! Hoef je geen excuus voor te maken

Antwoorden (3)

Ik denk dat er geen enkele huid is die 'perfect' is.
Sowieso heeft iedereen poriën (bij de één beter zichtbaar dan bij een ander maar toch). Daarnaast ziet je huid er de ene dag beter uit dan de andere dag. In de media wordt ontzettend veel gephotoshopt en daarom lijkt het alsof die perfecte huid normaal is.

Je felle lamp op de badkamer is ook niet echt een natuurlijk licht. In daglicht ziet waarschijnlijk niemand je kleine bultjes.

Vichy heeft hele fijne dagcrémes. Bij de dichtstbijzijnde apotheek kan je informatie vragen over welke dagcréme het meest geschikt is voor jouw huid. Ze doen dan een testje van 5 minuten waaruit ze opmaken of je een vette, droge, vochtarme of wat voor huid dan ook hebt en zullen je de crémes laten zien die het meest geschikt voor je zijn. De crémes van Vichy zijn niet goedkoop, maar het geld zeker waard!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die mensen bestaan alleen in reclames.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De beste dagcreme is die van de Aldi.
Kijk in de bron, of zoek het verder op.
http://www.girlscene.nl/beauty/beauty/2009/februari/aldi_dagcra_me_de_beste?visitorId=9dbee91ac1472fbb99eb4ff978f40ef4

En laat je verder niets wijs maken door beloften in reclames van dure merken.

Dan is het nuttig voor een gladde effen huid om die regelmatig te scrubben.
http://www.healthylives.nl/verzorging/Gezichtsverzorging/scrubben-gezicht

Daar moet je een beetje voorzichtig mee om gaan.
Je hebt grove en fijne scrubcremes en scrub-face-wash.