wellicht staat uw spamfilter niet aan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat een scheetje....+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee die van jou dan ..moehahaha..over racisme gesproken..die blanke mag dr dus echt niet bij he? ...;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
o, ik dacht dat ie zei "en doorwerken, jullie!"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
moehahahahhhahahahaha

Andere antwoorden (3)

Ik heb er helemaal geen last van ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik rol nu LETTERLIJK van mn stoel...
AWM
14 jaar geleden
LOL!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O mijn God, naatje toch... je hebt je toch niet bezeerd hoop ik? Sorry, hoor...of moet ik nu naad zeggen ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
om ff in de stemming te blijven heb ik ook maar ff een kuiken toegevoegd..ja als we toch plaatjes gaan toevoegen die niets met de vraag te maken hebben doe ik graag mee...;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL Kweenie hahaha
Mensen krijgen last van spam door twee oorzaken: Websites die de emailadressen doorverkopen en zogenaamde “botjes” die websites afspeuren voor emailadressen, die vervolgens weer terecht komen bij de spamboeren, die vervolgens viagra, penisverlenging en andere rotzooi aan proberen te smeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahah Marita: jou plaatje is ook LOL..alsof ie tegen een ei aan het praten is...hulde aan de kuikens....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en die vrouw heeft nog steeds geen echt antwoord op dr vraag LOL..ze is ook akelig stil..moeten we niet ff langsgaan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij heeft een goed gesprek, over spam :P naatje, niet iedereen is zo gek om na tweeën nog achter de pc te zitten... ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
are you tokking to me? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
penisverlenging bij jou aansmeren?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, echt waar. Maar ik blijf voet bij stuk houden en ik trap er niet in!
Als je geen spam wil op je website dan moet je het email-adres coderen.
Daar zijn simpele scriptjes voor op internet zoek maar op email verbergen.
Je email staat gewoon op de pagina maar in de broncode word deze gecodeerd. Botjes kunnen dit niet lezen