Als jij teenslippers fijn vindt, dan kan je ze het hele jaar binnen dragen, en in de zomermaanden kan je er ook lekker mee naar buiten. Staat zo raar als je nu teenslippers aan doet buiten..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
binnenshuis kan je ze altijd wel dragen, maar in dee maanden, januari, februari en maart, soms ook april is het te koud om met teenslippers naar buiten te gaan, maar zodra jij het lekker vind, moet je het gewoon doen hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt altijd teenslippers dragen, praktisch gezien.
Alleen als je het niet al te koud wilt hebben zou ik ze voor de zomer bewaren. Daarnaast: al die starende ogen als jij daar door de sneeuw loopt met je slippers, lijkt me niet echt je van het.
In huis met de kachel flink hoog kun je het ook proberen in de wintermaanden.

dus: alleen in de maanden mei-augustus, bij warm weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
teen slippers kan jij altijd dragen als het buiten goed weer is, bij slecht weer zou ik je aanraden om rubberlaarzen te gaan dragen om je voeten droog te houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij mag dat alleen in maanden met een S in de naam...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekker in de zomer of in het voorjaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hele jaar door!
(De sokken kun je bestellen bij Havaianas)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het warm genoeg ervoor is.
Natuurlijk kan je het het hele jaar door dragen.
Maar dat zou er stom uitzien ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle maanden van het jaar, want als het hier te koud wordt ga je naar Zuid Afrika of Australië.