Wie weet waarom er aan de onderkant van een buitenlichtbak, (zo'n reclame lichtbak) een gaatje zit? Ik dacht vanwege vocht maar is dat zo?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Techniek
1.9K

Het beste antwoord

Dat is inderdaad bedoeld om eventueel water er weer uit te laten lopen, langs de onderrand van de kuststof "tegel" waar de reclame op staat kan er namelijk best nog wel eens een beetje water naar binnen lopen bij regen en wind.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
6 jaar geleden
Klopt ! (+) Anders zou die reclamebak langzaam in een "vissenkom" veranderen. En aangezien er ook nog de nodige elektriciteit door zo'n bak heen loopt is dat niet zo'n fijne situatie.