Zijn er action cams die een hele dag lang kunnen filmen?

Voor als men bijvoorbeeld een lange fietstocht maakt of een uitstapje maakt dat een hele dag duurt. Als men dat iets wil vastleggen, is het dan uberhaupt mogelijk om dit alles helemaal vast te leggen met een action cam?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Techniek

Antwoorden (2)

Niet dat ik weet maar de meeste mensen kopen nog 2 extra accu's er bij dan red je de dag wel.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan ook een externe oplader erbij halen die groot is. Er zijn er veel die je al kunt halen voor onder de €50. Met dit apparaat laad je dan je camera op en plug hem gewoon in je apparaat en tape hem vast.