Zoek de betekenis van hydraulisch en pneumatisch maar eens op. Dan is het logisch dat water met hydraulica te maken heeft.
10 jaar geleden
Reddie
10 jaar geleden
Jouw antwoord is beter dan het mijne, want stimuleert zelfwerkzaamheid. Plus.
Hydro = water (vloeistof). Pneumo = lucht (gas).
Een pers met water id dus hydraulisch.
Reddie
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Ik wist zo gauw niet meer wat pneumatisch ook al weer was, dus jouw antwoord is ook kennis vermeerderend!