Is het veilig om op een overkapping van een tankstation te zitten?

Hoeveel gewicht kan zoiets aan. Zakt of stort het zomaar in? Mijn bovenwoning zit aan een overkapping vast van een tankstation. Hier zou ik graag op willen zitten in de zomer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Techniek

Antwoorden (2)

In je eentje of met z'n tweeën kan dit prima. Meer zou ik er niet meenemen, en zeker niet gaan springen oid. Lopen etc kan waarschijnlijk gewoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De overkapping van het tankstation is in dit geval niet alleen voor de klanten die komen tanken maar ook ter bescherming van de bovenwoning als er iets misgaat.

Het is dus niet verstandig om op de overkapping plaats te nemen als je wilt genieten van de zon, het is namelijk niet toegestaan.