Er gaat een verhaal dat er iemand was die een auto had uitgevonden die op WATER kan rijden wat is daar van waar ?

Klopt dit echt of is het een hoax

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Techniek
8.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zal je uit de droom helpen.
Iedere auto kan OP water rijden als het maar hard genoeg gevroren heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad een auto die 'OP' het water kan rijden is geen auto die met water kan rijden(water als brandstof).
En toch is het waar, ik heb persoonlijk een auto gemaakt (voorlopig maar een autootje) die water als brandstof gebruikt, het zijn dus geen fabeltjes, het is niet zo dat je zuiver water als brandstof kan gebruiken maar je kan wel water gebruiken om een chemische reactie te starten en zo elektriciteit kan produceren voor een elektrische motor , deze procedure is niet zo moeilijk maar heeft wel nadelen, de installatie in de auto is nogal complex, en zeer gevoelig voor beschadigingen.
Wie graag wat meer weet stuur me een e-berichtje "rex.neggers@outlook.com

Het beste antwoord

Het lijkt op een droom, of moet je zeggen: “Het lijkt bedrog”… Hoe is het mogelijk dat we meer dan 70 jaar op een auto moesten wachten die gewoon OP WATER RIJDT…!! En toch is die er. Wellicht heb je hem al gezien in het journaal of in de krant.

Maar het kan nog sterker, want water brandt! Tja, het moet toch niet veel gekker worden. Maar misschien zijn deze uitvinden zo gewoon, dat we er nog niet eerder aandacht aan besteedden, dus kon het niet worden ontdekt..! Laten we ons eerst op de auto-op-water richten.

Dit autootje rijdt met een snelheid van ca. 80 km/uur op 1 liter water, een verbruik dus van 1 : 80!
Deze auto is uitgerust met een electrische generator die uit het water dat als brandstof in de tank gaat, waterstofelectronen genereert. Deze electronen worden als de daadwerkelijke brandstof gebruikt om electriciteit op te wekken om de auto te laten rijden en de generator weer te laten draaien.

De auto loopt op alle soorten water (en tijdens een test zelfs op thee…). Het Japanse bedrijf Genepax, dat deze techniek uitwerkte, is op zoek naar producenten in Japan die dit autootje, dat 1 uur rijdt op 1 liter water met een snelheid van 80 km, in productie willen nemen. Kijk voor een mooi verhaal gewoon dit filmpje. Onvoorstelbaar dat deze bestaande techniek nu pas is ontdekt..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb wel gehoord van een vliegtuig dat van water aan boord waterstof maakt, en dat dan als brandstof gebruikt. Ik kan me zo voorstellen dat dit in de toekomst ook bij auto's mogelijk zal worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is geen sprake van dat een auto water als brandstof kan gebruiken. Waterstof kan wel als brandstof gebruikt worden, via een brandstofcel bijvoorbeeld.

Toegevoegd na 3 minuten:
De auto op water is door een Noorse rechtbank als fraude bestempeld. Zie de tweede bron
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mmm ongveer ja! Je hebt waarschijnlijk iets opgevangen over "Nulpunt energie" en /of de "Geet processor" hiermee kan je min of meer mbv water en nulpunt energie rijden.
Of het nu echt werk is nog niet zeker, er zijn er die beweren van wel...
Zie de links voor info

Demo dag:
http://www.pateo.nl/Dutch/PateoCenter_2013_01.htm

Filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=LOGbQZLRz2k

Toegevoegd na 6 minuten:
Zie ook nog dit artikel"Auto op water"
http://www.vrijeenergiemachine.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=31&Itemid=35