Wat bedoelen ze met 'bottled' op een tube after-shave creme?

Ik heb een tube Boss after-shave balsum gekregen. Onderaan staat in kleine letters 'bottled'. Voor zover ik weet zou dat betekenen dat het in flessen is gedaan??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Techniek

Het beste antwoord

Dit is een deel van de naam van Hugo Boss Boss bottled, Hugo Boss heeft meerdere geuren maar deze is de enige waar bottled op voorkomt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt als een bus!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar wat betekent dat dan? Dat het spul eerst in flessen is gedaan? En is dat een soort aanbeveling?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Boss is begonnen met een kledinglijn, om een duidelijk verschil aan te geven tussen de verschillende lijnen, is de in eerste instantie de aftershave als bottled in de naam meegegeven en de eau de toilette en de aftershave balsem volgde vanzelfsprekend met dezelfde naam, omdat dat tot dezelfde geurlijn behoorde. Later was het al snel bekend dat Hugo Boss ook geuren verkocht en was dat niet meer nodig. Naast de kleding en geurlijn heeft Boss ook een billenlijn en horlogelijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus het is (was) een verzamelnaam voor alles wat in flesjes en tubes ging.
Wat is een billenlijn? (leuk woord!)
Bedankt overigens voor je toelichting.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oeps, daar had brillenlijn moeten staan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nu weet ik het eindelijk. Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Letterlijk wel, maar in dit geval zal bedoeld worden dat de tubes gevuld zijn in een bepaalde plaats,waarschijnlijk staat die plaats erbij.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De plaats staat er niet bij, maar op de achterkant van de tube staat Made in Poland. Zegt waarschijnlijk niets.