zitten er in een MP3 giftige stoffen?

hallo, ik had ooit is een MP3 die vastgelopen was. ondertussen kun je de nadruk leggen op had, want ik heb hem nogal hardhandig kapot gemaakt. ineens werd het ding heel heet en heb ik het in een emmertje water gedaan. vervolgens kwamen er allerlei bubbels uit, nogmaal, zo lijkt mij, maar dat duurde wel een tijdje. wat heb ik allemaal fout gedaan en hoe en wat moet ik straks doen? (de MP3 is nog steeds in de emmer)- (na dat de batterij van de MP3 gespleten was rook het net alsof er gat uit kwam...)
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En dat is dus waarom er op accu's vermeld wordt "NIET DOORBOREN"
Ritsuka
10 jaar geleden
waarom maak je dat ding ook kapot dan?
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik had ooit...wat moet ik straks doen Doet me denk aan Andre Hazes, de vlieger:
"Mijn zoon was gisteren jarig....en toen op zekere morgen"

Antwoorden (1)

De accu van de mp3-speler ontbrandt als deze gebroken wordt. En ja, er zitten giftige stoffen in die speler, maar zolang je die dingen niet binnen krijgt zal de schade aan je lichaam miniem zijn.