De een is lichamelijker ingesteld dan de ander, en ja, dat kan natuurlijk tot problemen leiden als er strijd komt over de fysieke aandacht tussen partners.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De een is meer fysiek dan de ander, dat klopt. Dat is verder niet erg dus het kan ook niet tot problemen leiden tenzij anderen zich er aan storen. Dan kan het wel vervelend worden. Maar wanneer je pas verliefd bent bijvoorbeeld kun je niet van elkaar af blijven. Sommigen kunnen zich daaraan storen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat is geen probleem... als de liefde maar sterk genoeg is is dat geen probleem...

fysieke aandacht is hetzelfde als geestelijke aandacht... zo is het en niet anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen is uniek in deze wereld, dus ook de mate van gevraagde aandacht... Ja dat kan leiden tot problemen, te weinig aandacht is een voorland tot crimineel gedrag later...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan komen dat de 'aandacht vragende' in het verleden te weinig aanraking mocht ervaren, wanneer hij/zij dat zo nodig had. Het is één van de vele redenen.

Problemen? Wat is er mis wanneer iemand teveel fysieke aandacht vraagt? Hij/zij wil nog niet op eigen benen staan of hij/zij gebruikt je om er zelf lekker van te genieten.