welke van deze 3 artikelen zou vanuit sociaal standpunt het beste verkopen op een rommelmarkt als alternatief voor rommel:kleren,make-up,drank?

Welke van deze 3 artikelen zou het meest in trek zijn vanuit sociaal wetenschappelijk standpunt om op een rommelmarkt mee te gaan staan ter vervanging van de klassieke rommel?make-up,kleding,drank of juwelen en haar banden? Zou je ook een becommentariering met goede onderbouwing willen geven bij je antwoord alstublieft,dank bij voorbaat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
make-up,kleding,drank of juwelen en haar banden? Wat bedoel je daar mee?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Make-up zo niet! Ranzig tweedehands en niet hygiënisch.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ momopolyo: mijn vraag is welke van al deze artikelen het meeste in trek zou zijn voor verkoop en je argument
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat begrijp ik wel.
Maar je hebt het over 3 artikelen.
En dan noem je: make-up, kleding, drank of juwelen.
Dat zijn er al vier!
.............en haar banden. Wat zijn dat dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ momopolyo: dat van die drie artikelen:het 4de was een 'bonus' een soort alternatief zeg maar en haar banden moest haarbanden zijn maar de spellingsverbeteraar stond op:-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ momopolyo: dat van die drie artikelen:het 4de was een 'bonus' een soort alternatief zeg maar en haar banden moest haarbanden zijn maar de spellingsverbeteraar stond op
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Martine, het gaat vast niet om gebruikte make-up...

Antwoorden (2)

Drank mag je zomaar niet verkopen. Ik zou haarbanden en dat soort spul doen, Iets wat niet te duur is wordt makkelijker verkocht
11 jaar geleden
Ik denk dan dat vooral oud merk kleding, juwelen en haarbanden in een rommelmark het meest gekoopt worden. omdat er nog steeds mensen zijn die oude juwelen en of kleding willen hebben als deze producten in een goede staat zijn. Tweedehands make up is niet hygenisch. drank is een optie (er is veel vraag naar drank/ of dranken zonder alcohol vanwege warm weer...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het moest " gekocht "worden zijn