Dit doen ze om de mannen niet het gevoel te geven dat die dommer zijn? Mannen schijnen zich hier nog al aan te ergeren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat het principe geven-en-nemen de vrouw vreemd is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dat zijn toch ook twee dingen?
omdat ze anders efficient bezig zouden zijn. en dat zou betekennen dat ze drie dingen tegelijk zou doen en dat is net een beetje teveel voor vrouwen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wie zegt dat mannen niet 2 dingen tegelijk kunnen doen wij mannen kunnen dat net zo goed als vrouwen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat doen ze wel maar één daarvan is praten, als je daar al niet naar luistert lijkt het of ze maar één ding doen.