Is het tegenwoordig nog mogelijk om NIET in de digitale wereld rond te hangen?

M.a.w; Steeds meer bedrijven VERPLICHTEN je om op het internet te gaan. Straks is het niet meer mogelijk what so ever dan ook voor elkaar te krijgen zonder internet? Is het 'nog' mogelijk om niet op deze digitale snelweg mee te gaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Ik ken het probleem. Een oom van ons heeft geen computer, en die komt regelmatig aan ons vragen of we iets voor hem willen doen, omdat dat alleen via internet of email kan, erg lastig. Voor hem dan he, wij willen hem wel helpen.

Antwoorden (6)

Nee, dat is binnenkort niet meer mogelijk. Heel veel overheidsdienstverlening bijvoorbeeld zal hoofdzakelijk digitaal gaan verlopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De wereld draait verder, en wij moeten mee. Een jaar of wat hgeleden werd eenzelfde vraag gesteld/opmerking gemaakt over teletekst. ïedereen gaat er maar vanuit dat ik dat heb, hoe kom ik aan informatie". Toen werd teletekst heel gewoon, en "moest"iedereen ineens internet hebben. De volgende generatie zal wel weer iets anders nog niet hebben
13 jaar geleden
Jazeker, er zijn nog best veel mensen (vooral ouderen) die volledig "analoog" door het leven gaan. De meeste bedrijven bieden nog steeds de mogelijkheid om dingen schriftelijk of telefonisch te regelen.
13 jaar geleden
Ja hoor zolang je bedrijven nog kunt schrijven, bellen, of zelf langsgaan ben je het wat dat betreft niet verplicht.
Het is natuurlijk wel makkelijker om ff voor die vraag op de site te kijken of een mailtje te versturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meestal moet je toch echt die digitale snelweg op, in bedrijven waar je veel contact moet hebben met elkaar is het gewoon veel efficienter en ben je overal bereikbaar.
ik is er in alle bedrijven die met computers werken wel internet en een intranet aanwezig waar je op zit voor verschillende dingen.
zelfs een monteur of een glazenwasser gebruikt wel iets van electronica voor contact of voor het bijhouden van klantgegevens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De tijd van nu gaat steeds sneller 'technologie' noem maar op. Of het nog mogelijk is om op een digitale snelweg mee te gaan, ligt aan jou hoe snel je kan gaan!