Waren Seung-Hui Cho en Karst.t. lone wolves of postal?

Dit naar naar aanleiding van de discussie die heeft plaats gevonden bij de reacties van het eerste antwoord op deze vraag:
http://www.goeievraag.nl/vraag/aanslag.7704

(het antwoord van pikkebaas)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja allebei eenlingen die uit pure frustratie wraak gingen nemen op onschuldigen... Helaas...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij Karst T. duid alles er (nog steeds) op dat hij volstrekt alleen gehandeld heeft. De andere naam zegt mij eigenlijk erg weinig...

Maar wat wil je bereiken met deze vraag? Want Karst T. zal voorlopig wel een 'hot ithem' blijven in de media. Dus alles wat er te vertellen is, of uit lekt vanuit het 120 man tellende onderzoeks team zal vrijwel direct en zonder aarzeling gepubliseerd worden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zoals de vraag is. ik had daar een kleine discussie over met pikkebaas.
bij postal en lonewolf zal het dan ook niks uitmaken of hij alleen heeft gehandeld. cho is die gast die een tijdje geleden een bloedbad had aangericht op Virginia tech. daar heeft hij dus van te voren allerlei filmpjes op youtube gepost. zelf beweerde hij dat hij Jezus was. en onderbouwde ook nog zijn stelling(LOL) ik dacht dat je psychologie had gestudeerd? dan komen die termen je toch wel enigszins voor? of tenminste had de actie van Cho wel je interesse moeten wekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het feit dat ik psychologie heb gestudeerd zegt werkelijk niets wat ik oppik uit het nieuws... En daarbij is Virginia de ver van mijn bed show...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik refereerde ook naar de termen postal en lonewolf. maar goed ik wacht wel op een zinnig antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat jij wilt!