Waarom stel je vragen op GV ?

Ik vind het eigenlijk wel eens leuk om de beweegredenen te zien van mensen hier, om vragen te stellen. Zit er iets achter ? Wil je enkel iets weten ? Wat is jouw reden ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Turqoise Mystica , Wat ik zoek op GV is het onbekende. Ook wel bevestiging van wat ik al denk te weten. Nieuwe inzichten. Benieuwd wat anderen denken over mijn vaak afwijkende meningen. Op zoek naar een complimentje. Op zoek naar weerstand. Opzoek naar herkenning. Op zoek naar nieuwe spirituele contacten. Op zoek naar het beter willen weten. Op zoek naar mensen die naar mij luisteren en begrijpen. Op zoek naar begrip. Op zoek naar onmogelijke antwoorden.Op zoek naar energie. Op zoek naar mij zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Buut: eddijst.

Andere antwoorden (11)

Om de antwoorden te lezen en om de verslaving van het geven van antwoorden te voeden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1) Om iets aan de weet te komen
2) Omdat je hier geen ordinaire scheldpartijen hebt zoals in nieuwsgroepen en forums
3) Om mensen aan het denken te zetten.
14 jaar geleden
Om mijn kennis te vergroten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms wil ik gewoon een antwoord op iets wat ik niet weet, maar een andere keer wil ik weten hoe een ander over iets denkt (of zelfs voelt) om mijn mening (gevoel) te kunnen toetsen aan die (dat) van een ander.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kom eens uit je cocon en durf te zeggen wat je wilt zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles wat je in je eigen antwoord zegt is een vorm van toetsing.
Bij mij is het puur om als ik opeens weer eens wakker wordt deze beantwoordt zien te krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om een antwoord te krijgen. Duh.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik stel vragen om de creativiteit van mensen te ontdekken, bv. welk bouwwerk zou je oprichten in nl ? 10 toffe antwoorden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om mijn kennis te vergroten, meningen te delen, En je hebt snel antwoordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het leuk om 'vele' meningen te horen, en wat mensen afweten van een onderwerp waar ik geintresseerd in ben. Ook vind ik het interessant om te lezen wie wat voor soort antwoorden geeft. Bijvoorbeeld, wat voor soort antwoordt geeft een atheist op religieuze vraag en visa versa. Ook stel ik vragen die een bepaalde connectie met elkaar hebben. Bijvoorbeeld:
1. Hoe fout is het om een fout te maken?
2. Is perfectionisme een lust of een last?
3. Wat is ware vrijheid?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het interessant en je steekt er altijd wel iets van op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben gewoon nieuwsgierig! Ook vind ik het leuk om een beste antwoord te kiezen.
Dan is die antwoordgever weer blij!?