Een goede vraag is een vraag, waar iedereen van leert. En dan leren van het vraag zelf, het process tijdens het bedenken/uitzoeken van het antwoord en het antwoord zelf.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Jij mag hem bedenken,en stellen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een vraag wat je wel aan het denken zet maar niet echt een antwoord op te geven is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een vraag waarop je antwoord echt niet weet. En dit antwoord toch eigenlijk wel (om welke reden dan ook) graag wilt weten. Denk ik... ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Iets wat je ook via google/wikipedia te weten kunt komen. Of een gewoon een random zin in vraagvorm hier dumpen :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hoelang ben ik?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hoe groot is het heelal?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De vraag stellen is hem beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deze vraag in ieder geval niet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de vraag voor de jouwe...