Ik ben alleen belangrijk voor de mensen die mij belangrijk vinden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Alles in deze wereld draait om het ik, alles...
Dat is in de ogen van mensen het enige dat werkelijk telt...

Niet XiniX, dat is maar een kletskous, niet een persoon maar de ik-beleving, de ik-wens, de ik-angst...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat ik besta, dus ben ik belangrijk. ik ben er tenslotte niet zonder reden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tja, wie is ik? Als ik mijn avatar ben, ben ik om andere redenen belangrijk als wanneer ik mezelf ben.

Ik denk dat ik belangrijk ben, omdat mijn kinderen mij heel belangrijk vinden!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tja, als jij dat niet weet, dan ben ik blijkbaar niet belangrijk genoeg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Berry;

Omdat, als ik er niet op toe zie, het een puinhoop wordt met de Zwarte Pieten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat is belangrijk? Om goed te functioneren moet je wel respect voor jezelf, je daden en je omgeving hebben.
Je moet jezelf in ieder geval accepteren maar "jezelf belangrijk vinden" heeft iets aanmatigends in zich, vind ik.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat ik meehelp aan een nieuwe generatie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inderdaad, heb je zeker gelijk in!
Omdat ik het ben die op de wereld is gezet, en omdat ik voel als ik pijn heb, als ik gelukkig ben, verdrietig ben, verliefd ben, niemand anders voelt dit in mij behalve ik. Daarom ben ik belangrijk!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik kan alleen maar hopen dat ik belangrijk ben voor de mensen om mij heen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niemand is belangrijk, niemand is onmisbaar. Het leven gaat gewoon door, ook als er iemand wegvalt, ook als iedereen wegvalt.

Mensen vinden zichzelf belangrijk, dat dan weer wel...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Grappige vraag!Ik benbelangrijk omdat er mensen van mij houden en ik ook van hen houd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor mijn omgeving ben ik net zo lang belangrijk tot aan het moment dat het ineens iemand anders is, maar hem gaat het ook overkomen, en als ik dan niet meer belangrijk ben voor mijn omgeving dan ben ik het nog wel voor mij zelf en dat geeft mij weer het vertrouwen dat ik het ook weer zal worden voor mijn omgeving.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind de dingen die je doet belangrijker dan het feit of dat je wel belangrijk bent.
als je goed bent voor je omgeving is dat heel belangrijk.