Welke eigenschap word het meest gewaardeerd door de mensen om je heen?

Toegevoegd na 4 minuten:
en hoe maak je hier nuttig gebruik van?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je er bewust gebruik van gaat maken krijgt het een negatieve draai; dan wordt het misbruik maken van ..... De omgeving geeft jou die eigenschap die bij hen het meeste opvalt. Het is dus al van nature een onderdeel van jou. Houdt dit vooral natuurlijk...

Het beste antwoord

Hartelijkheid, dus oprechte belangstelling voor je medemens.
Dat ontdooit de kilste harten en breekt de hardste koppen.
Het zorgt er voor dat men zich geaccepteerd en gewaardeerd weet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

eerlijkheid
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Behulpzaamheid?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de empathie... Ik weet snel wat er aan de hand is en daar maakt men gebruik van...

Ik maak er geen gebruik van, anderen doen dat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorgzaamheid, ik ben een heel zorgzame vader. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Luisterend oor

Vraag 2: Door te luisteren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door je eerlijk open te stellen voor je medemens, een luisterend oor te zijn en zeker niet jouw mening opdringen. Dan word je gewaardeerd. Door deze waardering krijgen mensen respect voor je.
Dit gebruik je gewoon
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankbaarheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Positief enthousiasme.

Werkt aanstekelijk, een goede sfeerverlichter!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste waardering uitgaat naar het gegeven dat de mens en zijn/haar zoektocht centraal staat in de liederen, wat meer dan anderhalf keer zo veel door mannen als door vrouwen gewaardeerd. Als tweede wordt genoemd dat men zijn/haar eigen gevoelens en ervaringen kan inlezen in de tekst. Verder wordt ook belangrijk gevonden dat de liederen richtinggevend zijn, ‘mij in beweging zetten’, en dat ze ruimte geven aan vragen en twijfel. Er zijn behalve de genoemde tussen mannen en vrouwen, geen opvallende verschillen tussen leeftijdscategorieën en kerkelijke achtergrond.

Wat mij betreft is dat betrouwbaarheid!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Luisteren zonder (voor)oordelen.

Leven in liefde voor jezelf en je omgeving.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier kan je geen "gebruik" van maken, dat wat je uitstraalt, zul je terug ontvangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
integriteit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hangt af van de mensen om je heen. Mensen zijn vaak geneigd anderen te bewonderen die eigenschappen vertonen die zijzelf ook bezitten. Daar dit een interpretatief gegeven is zou je moeten inschatten wie welke eigenschap van jou het hoogst inschat. Volgens mij kun je maar beter gewoon jezelf zijn, sommigen kunnen je waarderen, anderen niet.....