Als je ongerust bent of je hebt verdriet, dan voel je geen pijn in je hoofd, maar in je hartstreek!Hoe kan dat??

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (6)

Dat komt enerzijds door het constant aanspannen van de borstspieren. Aan de andere kant kan het komen door te oppervlakkig ademhalen, waardoor er te weinig zuurstof in je bloed wordt opgenomen.

Met wat rust en afleiding komt alles weer goed.

Dit ervan uitgaande dat er geen hartproblemen bestaan. Als je je echt zorgen maakt... gewoon even langs de huisarts.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
er word dan adrenaline aangemaakt en in je bloed baan gepompt, je voelt dit in je hart het ergste, volgens mij is dit het antwoord maar ik ben geen medicus of bioloog
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Pijn is een signaal van het lichaam dat er ergens iets mis gaat. Meestal voel je de pijn precies op de plaats waar er wat aan de hand is, maar dat is niet altijd zo. Soms voelen we pijn op een geheel andere plaats als waar het probleem zit. Indien het lichaam gezond is maar de geest heeft een probleem, dan zullen we de pijn helemaal op een plek voelen die voor ons onlogisch lijkt. De plaats voor het verdriet zit meestal net onder ons middenrif zo ongeveer bij de maag. De plaats voor ongerustheid voelen we meestal in onze borst streek. (hartstreek) Daar zit ook meestal onze kwaadheid, ergenis, onmacht en je enorm bedonderd voelen. Spirituele genezers werken hier veel mee. Het geeft dus vaak aan hoe het met onze geest, of hoe je dat ook wilt noemen , is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het kan zijn dat je hartchakra dan even verkrampt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat van stress je borstspieren verkrampen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat het gevoel uit het hart komt.