Weet iemand vrijwilligerswerk of een bijbaan voor cv opbouw neuropsychologie?

Ik wil graag als master neuropsychologie gaan doen en er daarna uiteraard mee verder. Ik zou graag op de een of andere manier wat ervaring opdoen in deze richting voor mezelf en voor op mijn cv. Het is een erg specifieke richting en ik vroeg me dan ook af of iemand misschien ergens vrijwilligerswerk heeft gedaan dat hier betrekking op heeft. Het is namelijk zo moeilijk te vinden. Hopelijk kan iemand me helpen, alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Wat je het beste kunt doen is contact opnemen met neuropsychologen (onderzoekers of clinici, afhankelijk van jouw interesse) in jouw omgeving, en via een open sollicitatie jouw interesse doorgeven. Het ligt ook een beetje aan jouw specifieke interesse wat een goede bijbaan zou zijn (bijvoorbeeld: ben je vooral geïnteresseerd in diagnose? Dan kun je misschien zoeken naar een vacature voor test assistent).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor uw reactie! Ik ga het proberen.