Waarom ervaart de ene persoon wel liefde op het eerste gezicht en de ander niet?

Bij boer zoekt vrouw bijvoorbeeld , wist één iemand al gelijk dat ,dat haar was.. puur op een foto gebasseerd. Vandaar dat ik ook de vragen stel of je vanaf het eerste gezicht kan bepalen of iemand psychisch zeg maar bij je past.
Wat kan je nou uit een foto duidelijk maken en hoe kunnen mensen vanaf een foto beoordelen of het bij hem of haar past?

Lijkt me best lastig namelijk..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ha, die Agendá;

Omdat niet iedereen even goede ogen heeft misschien?
Serieus; sommige mensen zijn nu eenmaal zeer visueel ingesteld. Ik zie ook genoeg mensen van wie mij het uiterlijk op het eerste gezicht bevalt, maar ik zou dan nooit van liefde kunnen spreken. Liefde en verliefdheid zijn voor mij nog altijd twee heel verschillende dingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Gevoel kan veel zeggen: het is persoonlijk of liefde op het eerste gezicht voorkomt of niet. Dat is waarom de een het wel en de ander het niet ervaart.
Ieder mens is anders... ook in de liefde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat is heel lastig, maar sommige mensen nemen actie met zijn/haar gevoelen. Daarom kan iemand op het eerste gezicht denkt. Ja dat is hem. Precies iets voor mij. Maar helaas duurt zulke relaties niet lang. Erg he,
Je moet nooit doen wat je gevoel zegt. Je moet luisteren wat je hart zegt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doen wat je gevoel zegt en luisteren wat je hart zegt vind ik beide hetzelfde..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
moi aussi. Gevoel en hart is hetzelfde. Gevoel en verstand kunnen verschillen
Dat gaat niet met een foto, dat kan men niet op die manier... En als men het zogenaamd kan dan is dat een sterke wens, meer niet, een vermoeden dus...