Hoe, waar kan ik het boek "Doodgewone Mannen" van Christopher Browning kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een + voor jouw vraag vanwege een doodgewone vrouw ;-)

Het beste antwoord

Met het kenmerk
ISBN 90 295 0770 5
naar boekhandels in jouw buurt stappen.
Zij checken dan of zij dit boek eventueel in voorraad hebben of het eventueel nog kunnen bestellen.

Via literatuurplein.nl merkte ik op dat je het het boek kan uitlenen in de bibliotheken Haarlem, Nijmegen en Zeeland.
Uiteraard moet je het dan terug bezorgen maar je kan het dan wel lezen en ondertussen jouw zoektocht naar een eigen exemplaar verder zetten.

Het boek werd uitgegeven bij 'Uitgeverij de Arbeiderspers'
Indien ik jou was zou ik Uitgeverij de Arbeiderspers wel aanschrijven (info@arbeiderspers.nl) omdat ik ervan uitga dat zij een overzicht hebben van de verdeelpunten van dit boek. Meer uitgebreide gegevens, zie link

Je kan ook een gratis advertentie plaatsen op sites zoals marktplaats.nl, zoekertjes.com, onlinertjes.be, koopjeskrant.be, vinden.be, kapaza, e-bay enz.
Plaats je zoekertje bij 'Gezocht' in de rubriek 'boeken & tijdschriften' en hopelijk wordt je dan ook gevonden ;-)

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Literatuurplein.nl staat helaas ook dat er geen informatie over de leverbaarheid van het boek is. Dat betekent dat boekhandels het boek ook niet voor HannesSlooba kunnen bestellen. Een + voor alle andere mogelijkheden die je schetst!

Andere antwoorden (4)

In een boekenwinkel in de buurt zullen ze hem vast wel hebben.
Kijk anders op bol.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fremar
12 jaar geleden
uitverkocht!
Ook verkrijgbaar bij 'de slechte'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fremar
12 jaar geleden
geen enkel exemplaar meer verkrijgbaar!
Ik zie dat bij de Slegte en bij bol deze niet leverbaar zijn.

Bij het Eci hebben ze de engelse versie:
http://www.eci.nl/engelse-auteurs/christopher-r-browning

Wat je ook kan doen, ga naar de betere boekhandel in je woonplaats en spreek een van de medewerkers aan, vaak kunnen zij een boek als deze voor je bestellen.

Toegevoegd na 1 minuut:
En natuurlijk even in de plaatselijke bibliotheek kijken :) Dan kan je het helaas niet kopen, maar wel lezen :)

Toegevoegd na 2 minuten:
En nog een mogelijkheid:

Contact opnemen met de uitgever:
"Uitgeverij De Arbeiderspers

Bezoek adres: Frans Lisztplantsoen 200
Bezoek postcode: 3533 JG
Bezoek locatie: Utrecht
Post adres: Postbus 40203
Post postcode: 3504 AA
Post locatie: Utrecht
Provincie: Utrecht
Telefoon-nummer: 030 - 24 70 411
Fax-nr: 030 - 24 10 018
E-mail adres: info@apawb.nl"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een boek dat je wilt hebben kun je ook altijd bestellen bij de boekhandel (als ze deze niet op voorraad hebben).