De ontwikkeling van je eigen karakter en je eigen persoon.

Toegevoegd na 1 minuut:
En het ontwikkelen van je vaardigheden en specialiteiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat iemand zich kan ontwikkelen in iets waar hij of zij goed in is. Dus kennis opdoen en vaardigheden aanleren, zodat iemand tot zijn of haar recht kan komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vandale: het verder ontwikkelen, het bevorderen van de geestelijke groei.

"Geestelijke groei" heeft vooral Bijbelse connotaties, maar in het algemeen houdt het dus in dat je probeert je denken te verbeteren en je inzicht te verruimen, je fouten weg probeert te werken en je talenten ontplooit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jezelf ontwikkelen