Komt er ooit een tijd dat alles wat je droomt ,dit rechtstreeks op een dvd kunt opnemen.?

bijvoorbeeld een dvd recorder die automatisch s,nachts je dromen opneemt,en je ze de andere dag terug kunt zien.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik hoop het niet met al die erotische dromen van me ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is een beetje griezelige film rond dit thema ( een schijfje dat alles wat je beleefd , opneemt ):
Strange Days van Kathryn Bigalow

Het beste antwoord

Nee, laten we hopen van niet. In je gedachtes ben je helemaal vrij en kan je helemaal je zelf zijn. Het zou niet goed voor de mensheid zijn als iedereen alleen nog maar maatschappeilijk verantwoorde gedachtes mag hebben. Ik denk dat iedereen dan nog verkrampter erbij gaat lopen. Daarnaast zal dat de ontwikkeling stagneren, doordat je vrij kan en mag denken ontwikkel je creativiteit, nieuwe ideeën die zorgen dat wereld dynamisch blijft. Ik denk dat het juist enorm fijn is dat je in je gedachtes alles mag en kan, wat niet in de echte wereld kan. En laten we wel wezen, iedereen heeft wel eens (of zeer regelmatig) absurde/slechte/wilde gedachtes.

Toegevoegd na 1 minuut:
Om je iegenlijke vraag te beantwoorden; ik kan niet in de toekomst kijken dus uitsluiten doe ik zeker niet. Alleen kan ik me dat nu nog niet voorstellen hoe dat dan zal zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Vast wel. Denk je dat hier mensen zitten die weten wat er de komende miljoenen jaren nog uitgevonden gaat worden?
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuke avatar. Je hebt toch steeds wel originele avatars moet ik zeggen. Ik ben niet zo creatief
AWM
14 jaar geleden
Dank je. Ik probeer wat te variëren rond één thema.
Dat is er al... Jij bent die dvd-afspeler EN opnemer... Alles maar dan ook alles wordt dag in dag uit, nacht in en nacht uit opgenomen... En ik zeg je (met Jozef Rulof) dat je alles maar dan ook alles terug kunt spoelen en terug kunt luisteren van alle momenten in je leven...
En nog meer zelfs... Maar meestal komt dat pas na je dood... Helaas... Maar het wordt allemaal standaard al opgenomen..

Toegevoegd na 14 minuten:
En met een beetje oefening kun jij je eigen dvd-speler alles laten afspelen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zal vast wel gebeuren. Maar als je de dvd dan afspeelt, zal het resultaat toch wel tegenvallen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
goeie, toet! +1
Ik hoop het niet!! En het lijkt me ook niet om eerlijk te zijn. Op een gegeven moment kun je ook een stap te ver denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou het wel heel intrigerend vinden, maar ik denk niet dat het gaat lukken.