Als wormen zich grotendeels onder de grond bevinden, wat hebben ze dan aan boeken?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (6)

een boekenworm is geen worm maar een kevertje.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De nieuwe wormen hebben computers.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor de tijd dat ze zich niet onder de grond bevinden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Opeten, net als houtwormen met hout doen en regenwormen met regen (maar bij die laatste heet het opdrinken)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In dat geval niets.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het hangt er een beetje vanaf of de worm een beetje een groot hol heeft gemaakt en ook de electra heeft aangelegd. Als dat zo is kan ie natuurlijk in z'n vrije tijd best een boek gaan lezen.