Klopt het dat mannen maar één ding tegelijk kunnen doen terwijl vrouwen meerdere dingen tegelijk kunnen doen?

In mijn belevenis kunnen vrouwen alleen maar meerdere dingen tegelijk doen en lukt het ze nooit om zich honderd procent op één ding te focussen. (overigens niet beledigend bedoelt.)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe kun je nou 1 ding TEGELIJK doen, als het maar 1 DING is............?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry. dat komt er van als ik een vraag bedenk en tegelijktijdig me e-mail check

Het beste antwoord

Goed voorbeeld is dit....

.Als je een vrouw voor een pakje boeter naar de supermarkt stuurt komt zij een half uur later met 10 boodschappen thuis.
Stuur je een man voor de zelfde boodschap dan komt hij 10 minuten later met een pakje boter.

Zij gaat de winkel in en denkt aan oooo dat kan ik ook gebruiken en ooooo dat is ook op.

De man streeft op zijn doel af en gaat weer naar huis.
Recht toe recht aan (doet 1 ding tegelijk)
Vrouwen maken een omweg (doen meerdere dingen in een keer).

Toegevoegd na 47 seconden:
boeter =boter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je vraag ervaar ik niet als beledigend, maar het slaat alleen nergens op.
14 jaar geleden
Volgens mij kunnen vrouwen zich prima concentreren op een ding tegelijk.
Binnen mijn vakgebied en prive, zie ik dat juist heel vaak.
Maar wat voor verwarring over dit idee kan zorgen is dat vrouwen in tegenstelling tot mannen(overigens niet beledigend bedoeld) altijd een extra antenne aan hebben staan of er bijvoorbeeld hulp nodig is of als er kinderen in de buurt zijn. Dan zullen zij vaak even uit hun concentratie gaan om te helpen.
Mannen vinden dat meestal niet nodig en trekken zich daar iets minder van aan! Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, heb ik al een paar keer meegemaakt dat mannen en vrouwen zeer geconcentreerd bezig waren, maar toen er iets serieus gebeurde in hun omgeving, vrouwen er meteen bij waren om hulp ter bieden. Desgevraagd waren de mannen evenzo uit hun concentratie, maar vonden zei het niet nodig te reageren......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Myth busted!