Nu droom ik dat ik beval van een pop! idpv een echt kindje.. Wat wil dat dan zeggen?

Ik stelde 2 weken geleden de vraag wat het wil zeggen als je droomt dat je bevalt, zwanger bent of bevallen bent. Wel nu heb ik echt gedroomd dat ik aan het bevallen was en het was thuis in de keuken (!!!) met mijn moeder erbij, en dan ineens zie ik dat het een popje is!
En ik moet zeggen dat ik in mijn droom een beetje teleurgesteld was.
Sommige mensen zeiden dat dromen van een bevalling enzo wou zeggen dat je aan iets nieuws begint in je leven.
Nu ben ik op zoek naar ander werk.
Wil het misschien zeggen dat ik bang ben voor iets nieuws ofzo?
Hier wil ik doodgraag antwoord op.
Ik snap niks van mijn dromen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Een pop is meestal een weerspiegeling van je zelf in een droom!
Waarschijnlijk worstel je met een paar levensvragen en twijfel je aan de stappen die je moet gaan nemen.
Is het alleen je baan of hangt er meer mee samen. Of is het een op zichzelf staand iets en heeft de baan er niets mee te maken
Is het misschien handig of noodzakelijk daar eens met je moeder over te praten?!
Je dromen zijn signalen van je onderbewustzijn, soms om iets te verwerken soms als signaal om iets aan te pakken.
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind niet dat je die 2 duimpjes verdient, als ik er kon zetten gaf ik je 2 positieve duimpjes...
Ik vind dit een goed antwoord!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mee eens +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je een punt hebt ja..

Andere antwoorden (5)

Dromen zijn niet altijd uit te leggen, en te begrijpen al helemaal niet. De betekenis van dromen is wat mensen er van maken, maar dromen zijn uittingen uit het onderbewustzijn. Je kunt er alleen maar naar gissen wat het betekent, maar bewijzen nooit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dromen zijn gemaakt door je eigen fantasie het betekent of zegt helemaaaal niks.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik droomde een keer dat ik bevallen was van mijn kindje en deze vervolgens een een potje met kersen heb gestopt. Snapte er helemaal geen snars van toen. Maar nu begrijp ik dat dat onzekerheid is. Je bent bang om dingen fout te doen. Dus ook met je nieuwe werk ben je daar nu bang voor. Dus je krijgt een pop. Das toch niet goed dus doe je iets niet goed. Ben meer zelfverzekerd. In elke nieuwe baan moet je alles leren. Zal gewoon tijd kosten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oppassen met dromen uitleg.
Nooit er van uit gaan dat dromen altijd wat betekenen.
Het lijkt er op dat het enigzinds je leven aan het bepalen is
Dromen kunnen soms wel wat betekenen maar vaker ook niets.
Als je als maar de zelfde droom krijgt, dan zou ik er wel waarde aan hechten.
Dan zou het misschien iets kunnen betekenen.
Dromen uitleggen is tegenwoordig erg in en in vrijwel ieder weekblad kan je er wel iets over vinden.
Beter is of je bij een beslissing een goed gevoel hebt dat zegt vaak meer van een beslissing dan een uitleg van een droom.
Teleurgesteld nu?
Maar wel een eerlijk antwoord!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien hoop je dat je een gemakkelijk kind krijgt.Een kind zo rustig als een popje