Kan een vorm van gezien [gehoord] willen worden. Niet specifiek door jou maar meer omgevings gericht. Zij kijken tijdens het praten veel rond [horen en zien ze me?].
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Zullen waarschijnlijk hardhorend zijn. Mensen die heel de dag met oordopjes in hun oren lopen en harde muziek horen praten ook automatisch harder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat hun van nature een hardere stem hebben. Zij denken dat hun zacht praten omdat hun niet anders van hun stem gewend zijn. Omdat ik van nature een zachte stem heb erger ik me hier ook vaak aan. Vooral als er dingen worden gezegd dat andere niks aan gaat. :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier is geen eenduidig antwoord op te geven; sommige mensen horen zelf slecht, andere mensen komen uit gezinnen waar je alleen gehoord werd als je met stemverheffing sprak en weer andere mensen gebruiken hun volume om hun dominantie te onderstrepen (hoe belangrijker je bent hoe meer volume je geoorloofd is).

Toegevoegd na 1 minuut:
Of hoe belangrijk je je voelt, had ik er bij moeten zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vaak omdat ze de hele dag in een omgeving zijn waar veel lawaai om hun heen is..rinkelende telefoons, muziek, bouwplaatsen, verkeer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dat als ik een wijntje teveel op heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar zou mijn kennis wat aan hebben, harde sprekers!

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar misschien zijn jouw eigen oren wel supergevoelig,
ik kan het soms hebben kort voor een migraine aanval,
elk geluidje is dan al teveel.