Hoeveel schande kan een mens verdragen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je ook voorbeelden of wil je nu dat we willekeurig, cijfers, of statistieken gaan benoemen?? wat voor een antwoord zoek je? ’‘heel veel?’‘..of, ’‘niet zoveel’‘?..kun je de vraag concreter maken?

Antwoorden (4)

heb je ook voorbeelden of wil je nu dat we willekeurig, cijfers, of statistieken gaan benoemen?? wat voor een antwoord zoek je? ''heel veel?''..of, ''niet zoveel''?..kun je de vraag concreter maken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoezo min 1?? dat is toch net als dat je vraagt'' hoeveel kauwgomballen zitten er in een kauwgomballen automaat''?....ja euhh...heel veel???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
toch raar jinx dat ik een serieuze vraag stel en geen antwoord krijg....wat wil je met deze vraag? cijfers, of een ''heel veel'' of''heel weinig''...? ik meen het serieus...maja..........
Dit is zeer persoons afhankelijk. de een kan niks hebben en raakt daardoor dan ook meteen van slag af of overspannen. en de ander die kan het eindeloos verdragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ongeveer 24. Daarna ga je aan schande ten onder.
De harakirigrens ligt in Japan op 28, maar die kunnen veel hebben.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahahahahahah
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ligt de harikirigrens niet bij de schande van je "lord" wat door diegene is veroorzaakt. en daar komt nog bij hoe belangrijker je "lord" is hoe lager de grens word
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
24? Ik dacht dat hét antwoord 42 was...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Oeroeboero :-))
Per persoon zeer verschillend. Sommige mensen kennen bijna geen gevoel voor schande, een ander zakt het liefst door de grond en kan bijna niets verdragen. Ik denk niet dat je op deze vraag een eenduidig antwoord kunt vinden. Het zal ook vast deels met opvoeding te maken hebben. Er zijn ouders die snel ergens schande van spreken, dit heeft vast en zeker invloed op hoe je er zelf over denkt en mee omgaat.