Algemeen zal men noemen de alternatieve geneeskunst.
Met al zijn facetten.
Dit omdat verreweg de grootste meerderheid van de mensen hier zo over denkt.
Persoonlijk deel ik niet deze mening!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat is zonder twijfel het befaamde kusje op een zere vinger geschaafde knie, of bult op het hoofd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hele goeie, en het helpt écht! :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, maar ik bedoel eigenlijk de grootste 'kwaal' waarvan de genezing/behandeling geheel te wijten is aan het placebo-effect.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat bedoel ik dus ook, vandaar mijn antwoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar heeft inderdaad waarschijnlijk bijna de hele mensheid mee te maken gehad...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat vrouwen door zich mooi aan te kleden en op te maken de indruk kunnen wekken dat ze de beste, moeder, verzorger, maatje, steun, en/of partner zijn, die een man zich maar kan wensen
13 jaar geleden
De introductie van 'Het Medicijn'.