Waarom kiezen de meeste deelnemers van GV ervoor om niet herkenbaar op de "afbeelding" te verschijnen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En waar sta jij in het orkest Berth?, (of sta je met de rug naar ons toe?)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik maak er onderdeel van uit. Mijn keuze voor de afbeelding is als volgt: Wij, deelnemers van GV, hebben allen onze specialisatie, kennis, enz. Door deze met elkaar te delen onstaat er iets geweldigs. Iedereen kan hier zijn of haar voordeel mee doen. Enne... 1 + 1 wordt dan 3.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk bedacht...>+1

Het beste antwoord

Omdat je op die manier de meest eerlijke vragen en antwoorden krijgt! Dat is de enige echte reden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Omdat ze zich niet helemaal durven te laten zien...

Dat is de enige reden....

Toegevoegd op 25-06-2009 17:27:33
-

oh ja en welk instrument speel jij in het orkest?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk hiervoor even naar de bovenstaande 3 reacties
omdat ze niet herkend willen worden.... dat lijkt me nogal duidelijk...

Toegevoegd op 25-06-2009 16:57:53
ik zelf vind het leuker om af en toe iets anders te laten zien, dan een foto van mezelf... ik heb ook niet zo veel digitale foto's...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik wel hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat mensen niet hoeven te weten wat voor gezicht er achter de vragen, reacties en antwoorden zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
duidelijke zaak, omdat ze geen afbeelding van zichzelf hebben. Waar zit jij in het orkest op je avatar?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb op mijn computer niet één digitale foto van mezelf. Deze avatar gebruik ik echter overal waar avatars worden toegestaan, dus ik ben online evengoed herkenbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en als ik een foto zie, wie zegt me dan dat dat degene ook daadwerkelijk is achter die account? Wat voor meerwaarde zou een foto hebben voor je dan? Wil je ook graag zien wie je aan de telefoon heb?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je je meteen laat zien, is er geen ontkomen aan een vooroordeel.
Ik heb gekozen voor een plaatje van de band The Fray, omdat fan van ze ben, en zo'n standaard avatar saai vond.

Nu leest iedereen het antwoord of de vraag, en op basis daarvan komt er een oordeel. En ook al is het niet je bedoeling te oordelen op uiterlijk, je kunt er niets aan doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik was 'herkenbaar en nu niet meer'. Ik dacht dat het wel kon, maar het tegendeel is waar gebleken.

Uiteindelijk gaat het om goeie vragen en goeie en eerlijke antwoorden, niet perse om het gezicht hierachter.

En nee, ik geloof niet dat je per definitie anders bent als je geen foto op je avatar hebt staan. Ik ben ook nog steeds dezelfde :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag is 4 dagen geleden ook al gesteld: http://www.goeievraag.nl/vraag/velen-incognito-site.14169#89841
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meesten hebben daar nu eenmaal geen behoefte aan.
Als je radio luistert, zie je ook geen gezichten en de muziek blijft hetzelfde, evenals het geklets. Je denkt daar zelf een gezicht bij. Ook als je een boek leest.
Laat je fantasie maar werken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deels om niet herkenbaar te zijn, maar misschien ook om een herkenbaar icoontje te maken, zodat iedereen je onthoudt ; )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het wel leuk om te geloven dat de avatar ook echt die persoon is, zeker weet ik het nooit. Je schrijft "de meeste deelnemers'. Weet je dan wie wel en wie niet een herkenbare avatar heeft? Ik laat mijn echte gezicht een enkele keer zien. Ik wil niemand aan het schrikken maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Berth;

Misschien vinden de GV'ers met een anonieme avatar wel dat de vraag het belangrijkste moet zijn en niet de vragensteller. Kan ik me wel in vinden en ben daarom ook maar een paar dagen per jaar herkenbaar voor GV'ers....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het uiterlijk altijd een invloed uitoefent.Voor de objectiviteit is geen foto dus beter.Tenzij je zoals ik een kip bent.Mensen houden die toch niet uit elkaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het niets toevoegd aan de antwoorden.