Waar of niet Waar

mensen die stinken zijn altijd aso's

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik hou van deze confronterende manier van vragen stellen, kort-door-de-bocht, dan maak je het meeste los in mensen +1 (voor de manier)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:)

Het beste antwoord

Ik vraag me af wat de aanleiding was voor deze vraag?
Ik zie geen enkel verband tussen lichaamsgeuren en gedrag. Vergezocht heeft (het enige wat ik me kan bedenken) iemand die zichzelf slecht verzorgd een laag zelfbeeld ofzo. Dat hij/zij zichzelf niet de moeite waard vind om zich te verzorgen ofzo. Maar dat maakt hem/haar ook niet direkt een aso.
Dus niet waar. Maar ik blijf benieuwd naar de aanleiding..ik voel een addertje onder het gras ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

natuurlijk niet,ongewassen kan je ook heel sociaal zijn hoor !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Bailey;

Natuurlijk niet; besparen op gas, water en zeep is goed voor het mjöö en dat is allesbehalve asociaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet waar, alhoewel ik de pest aan mensen heb die stinken.
Collega's die weten dat ze zweetvoeten hebben en toch met blote voeten (zonder sokken dus) in laarzen en schoenen stappen.
Een andere die erg zweet en geen deodorant gebruikt en de volgende dag hetzelfde overhemd weer aan heeft.

Waarschijnlijk ruiken ze het zelf niet, maar ik des te meer.
Het gedrag is eigenlijk wel asociaal, maar het zijn geen aso's
Met aso's heb ik heel andere mensen in gedachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja inderdaad, die mensen met die walmen parfum of deodorant, doe mij maar naturel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, ik ken 'keurige' mensen die vreselijk stinken, (moet meteen weer aan mijn oude chef met zijn dodelijke adem denken) en ontzettende aso's die je niet ruikt.

Mensen die zo verschrikkelijk naar parfum walmen dat het me op de keel slaat vind ik wel erg asociaal, maar ze zijn zich dat niet altijd bewust of denken juist dat ze lekker ruiken.

Maar ik ken ookwel aso's die inderdaad stinken, hoor. Bier, zweet en hond zijn de meest voorkomende geuren in die categorie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen die stinken, hebben een andere geur dan jij... Het verschil is opvallend voor jou... Maar vergeet niet dat voor die ander dat verschil ook opgemerkt wordt en derhalve alleen al gaat denken dat jij een aso bent...

Maar het is niet waar, er is een geurverschil, en wordt door beiden opgemerkt als stinken en zegt sec niets over de ander...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Per definitie hebben ze in elk geval ten minste één asociale eigenschap en dat is het feit dat ze hun omgeving overlast bezorgen met hun stank. Bewust dan wel onbewust.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk niet! Zwervers zijn ook niet altijd asociaal!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, niet waar. Mensen die stinken kunnen verschillende redenen hebben dat ze stinken. Een voorbeeld: Iemand is arm en kan niet veel aan zijn/haar hygiene doen. Arme mensen zijn in het algemeen denk ik juist de vrijgevigste/aardigste/liefdevolste mensen die er zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuuurlijk niet, als je je bijv. je een week niet wast, wil dat niet zeggen dat je aso bent.