Hoe verzin je je vragen?

Wat voor motivatie zit er achter je vragen? Volg je een denkpatroon of is het een gehutseld vraagstuk dat altijd in je uitermate intelligente brein voor is gekomen?

Bij elke aantrekkelijke dame ga ik helemaal stuk...

Laatste moest bij andere vraag.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (10)

Omdat de meeste mensen verveelt zijn of geen google willen gebruiken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je stelt nu toch ook een vraag? ga even terug naar hoe je de vraag hebt verzonnen..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Meeste mensen zijn te lui om google te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kennis vergaren is altijd in de geschiedenis van de mensheid een zoektocht geweest : van de griekse filosofen tot de eerste encyclopedisten en de moderne filosofie. In de existentiële filosofie zittten duidelijke denkpatronen. De vragen op deze website varieren van praktisch, ludiek , absurd tot humaan en superintelligent. Dus een patchwork van vragen, een kaliedoscoop van meningen , een vuurwerk van neuronen verbindingen in de kronkel van onze hersenen om toch een antwoord te verzinnen om de medemens een dienst te bewijzen.is dit niet prachtig ? (dit is een retorische vraag) Vond je het antwoord goed? is een gesloten vraag waar je allen met ja of neen kan antwoorden. Dit forum houdt van OPEN VRAAG stellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je gaat vragen stellen wanneer je iets ziet, hoort of leest, en je wilt er meer van weten, of je snapt er iets niet van, dan ga je je iets afvragen en ontstaat er een vraag.
Vervolgens kun je die aan iemand stellen of je kunt zelf een antwoord zoeken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een vraag word alleen gesteld, als er interesse is voor het betreffende artikel/product/onderwerp.

Steeds meer mensen zullen hun kennis vergroten, door meer vragen te stellen en uiteindelijk te antwoorden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Meestal om de tijd te doden. Als je niks doet, ga je meestal nadenken. Tijdens dat proces komt er altijd een moment dat je er niet meer uit komt. Dan komt het moment dat je hulpbronnen gaat raadplegen zoals andere mensen. Vaak weten die het evenmin maar die doen dan net alsof de wijsheid in pacht hebben. Uiteindelijk kan het zelfs voorkomen dat er dan discussie ontstaat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat we het kunnen en omdat het leuk is. door te vragen krijg je antwoorden en vergroot je je blik op de wereld. Hadden we ooit amerika ontdekt als niet iemand zich had afgevraagd wat er achter de oceaan zou zijn ? Vragen helpt ons vooruit. En persoonlijk ben ik gewoon rete nieuwsgierig, wil graag alles weten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat het stukken leuker is dan je vraag intypen bij google.. Je krijgt antwoord van verschillende mensen in plaats van 1 wikipediasite.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De vraag is de basis van het ontstaan van het universum cq de realiteit waar we in leven (mijn filosofie). Daaruit leid ik af, dat zolang er vragen zijn, er een realiteit zal zijn om ze in uit te werken. Dus, zolang de realiteit bestaat zullen er vragen zijn.

Hoe kom je tot vragen? De vraag stellen is hem al beantwoorden.

Een vraag is het niet hebben of niet tevreden zijn met een stuk informatie. Bijvoorbeeld: je hebt 1 euro op zak: Vragen ontstaan dan: wat kan ik er voor kopen? waarom is de munt koud? zal ik morgen meer hebben? houden mensen nog van me?
Uiteenlopende vragen die op kunnen komen, door: twijfel, zekerheid, wens en nog veel meer mogelijke mentale of emotionele processen.