Zijn er mensen die uit eigen ervaring weten hoe het is om langere tijd in een duikboot te werken en te leven?

Het lijkt mij persoonlijk zowel fysiek als mentaal een zware opgave om in een beperkte ruimte zonder daglicht te verblijven en een stressvolle en claustrofobische ervaring

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je een onderzeeer bedoelt? Ik heb zelf niet de ervaring, mijn vader wel. Inderdaad is het claustrofobisch en is het vreselijk dat je geen uitzicht hebt. je moet mentaal sterk en stabiel zijn, rustig zijn, geordend, goed je collega's kunnen vertrouwen en respecteren, een gezamenlijk doel hebben. Verder is het van belang dat je jezelf geestelijk kunt uitdagen, om jezelf voldoende te kunnen afleiden. Puzzels, raadsels, leesvoer als de vrije tijd het toelaat. Maar hij vond het sowieso altijd wel erg hard werken. Hij vond het bovenal een verschrikking. Bleh, voor mij in ieder gaval niet weggelegd! ....Jij?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja inderdaad, ik bedoel onderzeeer. Het lijkt mij persoonlijk een verschrikking. Er zal vast ook een strenge selectie plaats vinden, voordat iemand aan de bemanning toegevoegd wordt (?)