Hoe anders ben jij thuis dan elders?

Heb je twee gezichten (wat op zekere hoogte wel menselijk is, volgens mij)?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ja, ik heb zeker 2 gezichten. Hoewel je misschien anders zou verwachten ben ik thuis minder open dan als ik ergens anders ben. Wellicht omdat de relatie tussen mij en mijn ouders niet altijd optimaal is. (ik woon nog thuis) Ik vertel niet altijd wat ik meegemaakt heb en ben vaak op mijn kamer. Terwijl ik buitenshuis graag/liever onder de mensen ben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk het te snappen, had dat ook vroeger, mede omdat mijn moeder heel bemoeierig was. Dan deel je zo min mogelijk om nog meer bemoeienis uit te sluiten en word je thuis geslotener.

Andere antwoorden (11)

Ik moet zeggen dat ik zelden masturbeer als ik ergens op visite ben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik grijp iedere kans aan in gezelschap te evalueren hoe lekker ik mezelf ben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Diaantje;

Thuis ben ik meestal wat meer in mezelf gekeerd. Buiten de deur ben ik wat extroverter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thuis smeer ik nooit poep op de muren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat goed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ja dat hangt er een beetje vanaf als je van expressieve rustieke kunst met een apart melange houdt dan niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een misselijkmakende, puberale, leeghoofdige onzin!
over het algemeen gedraagt iedereen zich thuis (of waar hij/zij zich thuis voelt) anders dan op plekken waar hij/zij zich wat minder thuis voelt. wat niet wil zeggen dat je dan twee gezichten hebt maar waar je je thuis voelt, durf je vaak meer van jezelf te laten zien. wanneer je je wat minder thuis voelt, zul je je waarschijnlijk eerder aanpassen aan je omgeving.
daarbij vragen verschillende omgevingen om verschillende rollen. die rollen bepalen hoe jij je gedraagt of aanpast in/aan de omgeving. (bij je vrienden, vriendinnen, ouders, werk, school etc.)
dus eigenlijk is het alleen maar goed wanneer je je aan kan passen aan je omgeving en de situatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tussen 18 en 6 uur ben ik gewoon een 'Big Bad Bitch'. En tussen 6 en 18 uur ben ik de kille zakenvrouw die over lijken gaat. Dus zo anders ben ik niet dan thuis...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben altijd thuis, dus ik ben overal XiniX... En ik heb ook maar één gezicht, vandaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben overal en ten alle tijde mezelf... en mijn gezicht verandert alleen maar in de loop van jááren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben thuis wat meer open, omdat ik me daar natuurlijk meer op me gemak voel en graag persoonlijke dingen met me vriend deel. Buitenshuis ben ik wat meer gesloten, zeg minder mijn mening en voel ik mij vaak wat verlegen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thuis praat ik nog minder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grappig om de antwoorden te lezen.
Ik had verwacht dat iedereen thuis het meest open kon zijn of gelijk. Maar het is dus vaak ook andersom.

Dan voel je je dus niet echt thuis.... denk ik dan. Thuis is misschien wel daar waar je het meest je zelf kunt zijn. Thuis zou thúis moeten zijn, maar soms is elders een thúis. Best jammer!

Mijn vriend is mijn thuis. Thuis kom ik tot rust en kan ik mijzelf zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, had ik ook noet verwacht, hoewel ik het wel herkenbaar vind achteraf.