Welke apparaten werken op stroom?

Toegevoegd na 7 minuten:
Voor een werkstuk… ik moet er heel veel kunnen opnoemen. maar na dat ik alle apparaten al heb opgenoemd die ik zelf wist, wilde ik er nog meer weten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weet je dat zelf niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jij?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zucht................
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, voor een werkstuk... ik moet er heel veel kunnen opnoemen. maar na dat ik alle apparaten al heb opgenoemd die ik zelf wist wilde ik er nog meer weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uhhhhhhhhh een vliegende schotel :P

Het beste antwoord

Heb je even een uurtje???
TV
radio
video
dvd
telefoon
lampen
laptop
mobieltje (opladen)
verwarming
wekkerradio
stofzuiger
strijkbout
muziekinstrumenten
tandenborstel
lamineerapparaat
kruimeldief
fornuis (ontsteking)
blender
tostiapparaat
afzuigkap
wasmachine
droger
magnetron
waterkoker
mixer
...
en zo kan ik nog wel even doorgaan...

Toegevoegd na 5 minuten:
(opname) apparatuur in een studio
filmcamera's
geluidsapparatuur bij opnames in studio

Als stroom opgewekt anders dan uit het stopcontact meetelt dan zou ik zeggen denk ook aan alles op batterijen. alles in een auto wat via de accu werkt. Fietsverlichting.
Industriele apparaten
etc. etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Alles wat een stekker heeft!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
koffiezetapparaat, magnetron, senseo, tosti ijzer etc etc etc etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Poeh, dat is een lastige. Een vork? Nee. Een step? Nee. Ik geef het op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja bijna onoplosbaar deze... xD breinbreker!
alles wat een stekker heeft, bv: koelkast, magnetron, pc en al die andere
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Scheerapparaat
- Ladyshave
- Wekkerradio
- Radio
- Tv
- Opladers van telefoon, mp3, ipod, iphone
- Wasmachine/droger
- Licht
- Printer
- Tropisch aquarium
- Pomp in de vijver
- Vaatwasser
- Stofzuiger
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles wat stroom verbruikt.

Toegevoegd na 17 minuten:
oven, föhn, strijkijzer, boormachine, mixer, elektrische tandenborstel, stofzuiger, kruimeldief, laptop, radio, tv, lampen, koffiezetapparaat, elektrisch mes, scheerapparaat, ladyshave, friteuse, batterij oplader, magnetron, luidsprekers, tosti ijzer, wafelijzer, elektrische grillplaat, elektrische deken, elektrische kookplaat, elektrische verwarming, elektrische piano, elektrische gitaar, elektrische auto, elektrische fiets, elektrische scooter, elektrische step.