In het artikel staat zo'n beetje alles. Het enige dat ik kan toevoegen is dat ik er geweest ben en het ding heb aangeraakt. Hij is een beetje ruwig en niet echt mooi, maar wel bijzonder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Uitgebreider dan wikipedia ga je het niet krijgen hoor.. En als je het wilt ervaren zul je er toch echt zelf naartoe moeten gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben meer visueel ingesteld. Dat lezen, en dan ook nog in het engels....
geef mij maar Youtube.
http://www.youtube.com/results?search_query=Iron+pillar+of+Delhi&aq=f