Dat verbrandt.
tinus1969
11 maanden geleden
Tijdens het verbranden van kaarsvet (icm met zuurstof) wordt het kaarsvet en zuurstof omgezet in water(damp) en koolstofdioxide.
Die stoffen worden (tijdelijk) in de lucht opgenomen.
De stof zelf (kaarsvet) is er dus niet meer na het verbranden. Dat is dus nergens.
Of je kan zeggen dat de stoffen waarin het uiteenvalt in de lucht opgenomen worden.

https://www.sciencespace.nl/weer-en-klimaat/artikelen/3780/verbranding
11 maanden geleden
erotisi
11 maanden geleden
wordt kaarsvet ook omgezet in licht dat verdwijnt van de aarde?
Edraket
11 maanden geleden
Het licht dat de kaars geeft valt op de voorwerpen en muren in de omgeving van de kaars.
Dan wordt de lichtenergie omgezet in warmte die het voorwerp of de muur opwarmt.