Ik kan hier hele lappen tekst gaan schrijven - daar ben ik goed in - maar dat doe ik al veel te vaak.

In plaats daarvan volsta ik met een verwijzing naar twee pagina's waar je alles kunt vinden wat je wilt weten, en nog veel meer als je wilt...   ;-)
Cryofiel
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Einstein was een van oorsprong een Duitse wetenschapper die de relativiteit theorie heeft bedacht. Dus E=mc2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Albert_Einstein
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Ha, heb ik toch weer teveel tekst getypt - je was me net voor.
+ voor jou.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha kan gebeuren ;) +je 4u2
Open deur intrappen, dit...