Handgel in trui mag ik dit in de wasmachine doen?

Ik heb handgel van de HEMA gebruikt op mijn handen omdat gisteren het toiletpapier doorzakte. Ik heb dus vandaag na het gebruiken van de handgel het met water afgespoeld kort daarna. Ik heb ook mijn handen afgeveegd aan mijn trui. Nou is mijn vraag kan ik de trui waar mogelijk handgel in zit in de wasmachine doen waar sporen van bleek in kunnen zitten. Want ik heb gelezen dat ontsmettingsmiddel en bleek NIET samen mag

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Voor de ingrediënten kijk op HEMA handgel 125 ml of kleiner

Antwoorden (1)

ja hoor is geen probleem, die hoeveelheid is zo klein dat dat geen schade geeft.
anneliez
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Maar ik gebruikte wel een hele dikke klodder
anneliez
4 jaar geleden
als je het uit zou rekenen is het echt maar heel weinig en die stof allang afgebroken door de zuurstof in de lucht.