Hoe kan een, in een but- / propaan gasfles aanwezige hoeveelheid overgeheveld worden naar een andere gasfles met lagere vullingsgraad ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Gelezen:
"Dat overgieten van restjes doe ik met behulp van een kort slangetje met de juiste koppelingen. Dat slangetje kocht ik op de voorlaatste Caravan Salon te Düsseldorf. Het slangetje was speciaal voor het overgieten van gas bedoeld"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou ik nooit doen.

Wat kost gas nu helemaal?

Ja, die flessen zijn duur, maar de inhoud toch niet?
Ik lever liever een beetje gas terug in, dan dat
ik zou gaan klooien met dat spul.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo is het maar net! Ondeskundig? Afblijven met je tengels!
Als je iemand kent welke een pomp heeft om koudemiddelen uit airco's te pompen,dan ben je bij hem op het juiste adres. Hij pompt de fles helemaal leeg, met of zonder tegendruk. Wees wel voorzichtig, en sterkte.