Ja, bijna alle soorten elektromagnetisch straling (oa licht) kan in principe worden gereflecteerd door een spiegel dus ook infrarode straling. Dit is dus geen licht zoals je in je vraag stelt, daarom wordt het ook 'infra' genoemd (lager/na het (zichtbare) rode kleur, want infrarood kun je niet zien.
Dat kun je testen door bijv. je afstandsbediening via een spiegel op de tv te richten. De invalshoek is gelijk aan de uitgaande hoek.
Vergeet niet dat de achterkant van een spiegel gemaakt is van aluminium of zilver.

Echter ter nuancering dat alle EM straling wordt gereflecteerd, sommige stralen zullen door hun extra hoge of lage frequentie door de spiegel heen gaan en dus niet reflecteren, zoals gamma of radio golven.
erotisi