Waar in een schommelschip moet je gaan zitten om het effect het beste te voelen, en waar komt dit door?

komt dit door de hoogte of de hoek of nog iets anders? ik weet het namelijk niet en wil graag weten waar ik het beste kan gaan zitten en waardoor dat komt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

bedoel je een cship alsin in een pretpark, want dan moet je ergens aan het eind zittten, dit komt namelijk het hoogst en de valtijd geef je die KICK.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En hoe komt dat dan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Door het vallen word je gewicht lichter doordat je op een snelle snelheid naar beneden gaat. Dit heten G-krachten. Hierdoor krijg je ook dat gevoel bij achtbanen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je gaat daar het hoogst de lucht in, en daar val je dus ook het meest.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Precies