Hoe wordt een schommelschip aan het schommelen gebracht?

er was al een vraag zoals deze, maar er staat maar 1 antwoord bij met ook nog is een dislike, vroeg me af of er nu wel mensen zouden zijn die mijn vraag kunnen beantwoorden

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Computoon
9 jaar geleden
Dat andere antwoord was wel goed.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er was niks mis met dat andere antwoord.

Antwoorden (1)

Er zitten autowielen met banden in het vaste gedeelte, die beginnen te draaien en laten het schip zo de HELE TIJD doorzwaaien, het is niet zo dat de band een zetje geeft en dat het schip dan door zwaait tot hij stopt. Dit is te ondbetrouwbaar