Wat gebeurt er met beschimmeld brood dat al een half jaar beschimmeld is?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Het lijkt me dat dit één grote brok schimmel zal zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarschijnlijk is het helemaal opgegeten door de schimmel. Tenzij het te droog was natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Toevallig je schooltas na de examens helemaal leeggevist?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het tegen je begint te praten of tekenen vertoont dat het spontaan weg wil lopen, wordt het echt tijd om het weg te gooien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jakkie Ronnie. Heb ik een keer gehad, na 6 weken zomervakantie. En de beker melk stond helemaal bol, die heb ik maar niet meer open gemaakt.

Antwoorden (2)

Volgens mij schimmelt het na verloop van tijd weg.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zolang er nog brood is groeien de schimmels, hebben de schimmels al het brood verbruikt dan zullen de schimmels afsterven en er blijft helemaal niets over, nou ja misschien nog een beetje stof
anneliez
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En een plasje water, maar dat verdampt natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Meestal verdampt dat water al voordat je schimmels ziet.