Kan een wax melt in de fik vliegen?

Ik heb laatst een hele zooi van die wax melts gekocht (van die sojawax tabletjes met een geur die je op een oliebrander moet leggen), maar laatst toen ik er een aan het branden was werd mijn vader helemaal boos omdat hij dacht dat het in de fik zou gaan vliegen. Volgens hem word die wax dan ,omdat het op boven de kaars zit, verwarmd totdat het eindelijk in de fik vliegt, in tegenstelling tot een kaars waarbij de wax naast de vlam is en de wax alleen word gesmolten. Ik snap niet dat ,als dit zo snel in de fik zou vliegen, het zou bestaan en ik heb ook nooit iemand horen praten over een wax melt die in de fik is gevlogen , maar ik mag het van hem nu niet meer gebruiken en daar baal ik heel erg van. Dus nu komt mijn vraag: Is wat mijn vader zegt waar? Vliegen wax melts snel in de fik?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Neehoor, anders zouden ze ook niet verkocht worden. Die zijn allemaal getest en er zitten geen vlambare ingrediënten in. Wel oppassen als hij op is, dan kan het aan gaan koeken. Dat zou misschien wel kunnen verbranden.