Welk spul gaat knappen, ploffen, knetteren of kriebelen als het nat wordt?

Niet al te koud of te warm water voel je niet goed. Ik zoek dus iets om dit wel beter waar te nemen. Het moet wel veilig zijn voor je huid.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien met knettersnoepjes:
http://www.willemwever.nl/vraag_antwoord/eten-en-drinken/hoe-worden-die-zakjes-knettersnoep-gemaakt-en-waarom-knettert-het-je-
Met lauw water bereik je hetzelfde effect als in je mond.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien is het handig als je eens gaat informeren naar hulpmiddelen die een geluidje maken of van kleur veranderen bij de juiste temperatuur?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En dan bedoel ik bij een bedrijf dat hierop gericht is, zoals voor mensen met een beperking.

Antwoorden (2)

Er bestaat zoiets als fizz poeder, bruispoeder. Het is een mengsel van 2 stoffen bijvoorbeeld citroenzuur en natriumwaterstofcarbonaat( bakpoeder). Als dit droge mengsel in contact komt met water begint het door een reactie re bruisen. Het toegevoegde water is een transportmiddel om de beide stoffen bij elkaar te brengen. Dit zal ongeveer hetzelfde voelen als Cola op je huid.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
knetter suiker