De spieren van een paard. Op een fiets lever je bij een snelheid van 20 km/u een vermogen van 50 Watt, niet eens genoeg om een behoorlijke lamp op te laten gloeien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
een fiets, een dynamo ,een trafo die van gelijkstroom wisselstroom maakt, dan heel veel tijd en spieren, kabels een aangepaste stroommeter(teller ) die geschikt is voor teruglevering ,een gelijkloopinrichting voor de fases, met meetapperatuur want je toerental zal niet gelijkblijven,een terugleveringscontract en (een kist met geld om dat allemaal te betalen)
Met het laatste bedoel ik dat het een nobel idee is maar vanwege de kosten niet haalbaar om op die manier rendabel strooom terug te leveren
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
"een trafo die van gelijkstroom wisselstroom maakt"
Die ken ik niet. En, welke gelijkstroom?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fietsdynamo